sâmbătă, 11 septembrie 2010

.

Ce sa spun??Nici nu mai am ce sa spun.Pur si simplu simt ca am luat-o razna..doar mie mi se poate intampla asta.Nu mai stiu cine sunt,nu mai stiu cine este,nu ma mai recunosc..ce p**a mea s-a intamplat cu mine?Nu ma mai inteleg deloc,il iubesc..si atunci de ce fac asta,de ce indepartez pe toata lumea care chiar tine la mine.Ce merit eu pentru asta?..Nimic,asta merit,nici macar "te iubesc-ul" pe care mi-l spune cu atat de multa dragoste nu il merit.Mi-am dat seama,nu el este devina,ci eu...Asta sunt  pur si simplu,nu ma pot schimba sau sa imi ascund defectele.Mai are vreun rost sa ma mai chinui?Nu,asta ziceam si eu..Stiu ca o sa fie greu pentru el..dar intr-un fel ii v-a fi bine.Si da,il iubesc,il iubesc cu toata fiinta mea,si niciodata nu i-am vrut raul,si nu ma intereseaza ce cred altii despre mine si el..pur si simplu este "EL",si il iubesc.Dar asta e,sunt o nebuna nu?Punct..si o luam de la capat..nu are rost,m-am gandit mai bine.Mi-am terminat si tigarea..si tot nu m-am calmat,piticii dupa creier nu mai au stare,dar ma rog.Nu uita ca...te iubesc cum nimeni nu te v-a iubii never :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu