duminică, 5 septembrie 2010

Nu imi convine.

Am zis nu,nu vreau sa plece.Stiu ca nu o sa stea mult,dar o sa treaca atat de greu timpul fara el.Simt ca nu mai sunt eu,simt cum imi vine sa bat pe toata lumea,nu pot sa cred.Deja imi este dor de sarutarile lui,imi este dor sa ma tina strans in brate si sa imi spuna ca ma iubeste,imi este dor de el.Dar o sa treaca,cand v-a venii din nou acasa o sa il strang in brate si nu ii voi mai da drumul NICIODATA.As vrea sa fiu tare,sa nu ma mai doara,dar nu pot.Simt o durere mai mare,cu fiecare minut in plus care trece,simt cum o iau razna.De ce nu esti aici,sa stai cu mine,de ce trebuie sa pleci,de ce?Deabea astept sa vii inapoi,sa imi spui cat de dor ti-a fost de mine,debea astept sa te sarut,sa iti simt respiratia...TE IUBESC atat de mult..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu