joi, 9 septembrie 2010

happy :)

A venitttt!Cat am asteptat momentul asta,mi-a fost atat de dor de el.Este 9 septembrie,l-am simtit din nou,cum am adormit in bratele lui,trezindu-ma doar cu sarutarile sale.Te iubesc atat de mult.Nu te v-oi mai lasa sa pleci de langa mine niciodata,tu esti totul pentru mine,daca tu nu ai fi viata mea nu ar mai avea nici un sens.Tu imi dai puterea de a merge mai departe,tu esti lanaga mine si ma incurajezi cand toti fug,tu esti alinarea de care am cautat-o atata timp.Esti ca un inger,ingerul meu,care tot timpul ma vegheaza si ma invata ce e bine si ce nu.Tu pentru mine=eroul meu.M-ai salvat mereu,si pentru asta nu iti pot multumii niciodata indeajuns pentru tot ce ai facut pentru mine,si din mine.Multumesc,multumesc,multumesc de 100 de ori,si te iubesc mai mult decat pe oricine.Te iubesc...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu